יום שלישי, 3 במרץ 2015

גבר! בוא לקרוא כמה טיפים לבחירת זר פרחים לאישה שלך

האם בקרוב יהיה יום הנישואין שלך ושל אשתך? האם יש לבת הזוג שלך יום הולדת בקרוב? האם הוולנטיין דיי או ט"ו באב הולכים ומתקרבים? בכל אחד מהמקרים הללו, אתה תרצה כמובן להביא זר פרחים יפהפה ומשוקע במיוחד לאישה של חייך. הבחירה בזר הפרחים המתאים נראית בהתחלה פשוטה מאד, אבל כשאתם נכנסים לחנות הפרחים ומגלים יש עשרות זרים לבחירה, קל קצת ללכת לאיבוד. החלטנו לתת לך ולכל ציבור הגברים, כמה טיפים לבחירת הזר המושלם לבנות הזוג שלכם, כדי שתוכלו לקיים את הבחירה הנכונה ביותר.


אז מה כדאי לזכור?

       כל אישה היא עולם ומלואו - קודם כל, לא תקרא כאן המלצה על זר פרחים ספציפי. מדוע? כל אישה היא עולם ומלואו לכל אישה התכונות שלה. אתה מכיר הכי טוב את האישה שלך - אתה יודע האם היא תעדיף זר גדול במיוחד עם שפע של פרחים - או שהיא תעדיף דווקא זר קטן יותר אך בולט במיוחד. אתה יודע איזה פרחים היא תאהב יותר, מהם הצבעים שהיא אוהבת יותר, וכמובן מה מהות הקשר שלכם. זה כבר יאפשר לך להתאים את הבחירה מושלמת בזר הפרחים לזוגיות שלכם.
       להיכן לשלוח את הפרחים? - אתה יכול כמובן להפתיע את בת הזוג שלך עם זר פרחים הנדר לכבוד המועד שאתם חוגגים, ולכן כדאי להיעזר בשירות משלוחים שחנות הפרחים תספק לך. שים לב לאן המשלוח יכול להגיע - אולי כדאי שהוא יגיע למקום העבודה שלה, ואולי כדאי שיחכה לה פשוט כד בבית עם הזר שאתה עיצבת בעצמך והנחת במרכז הבית. הרעיון הוא לחשוב מה יהיה גורם ההפתעה היפה ביותר שיתאים לאופי שלה.
       אל תשכח לתת עוד משהו קטן – זר פרחים זה נהדר, אבל תן ותשקיע בעוד משהו קטן שיגיע ביחד איתו - בקבוק יין, בובה חמודה, חפיסת שוקולד, או כל מחווה אחרת שהיא קטנה, לא עולה הרבה - אך רומנטית מאד.

עכשיו אפשר לצאת לדרך!


כעת, כל שנותר לך לעשות זה רק לגשת לחנות הפרחים הקרובה ולא להתרשל, לבחור בזר המתאים, להזמין אותו - ולחגוג את האהבה עם בת הזוג שלך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה