יום שלישי, 24 במרץ 2015

איזה סוגי פרחים הוא הנמכר ביותר בוולנטין דיי?

הוולנטיין דיי הולך ומתקרב, ואתם מעוניינים להזמין משלוחי פרחים שיגיעו לבני ובנות הזוג שלכם, ולהפתיע אותם עם פרחים מדהימים ויפים במיוחד. אתם כמובן מתלבטים לא מעט מהם הפרחים שכדאי לשלוח. במקרים הללו, אפשר לסמוך על חוכמת ההמונים - לראות מה אנשים אחרים בחרו, וללכת לפי הזרם - כי מה שטוב להמון זוגות אחרים - כנראה יתאים גם לכם. הנה דוגמאות לכמה מהפרחים הנמכרים ביותר בישראל לוונלטיין דיי, כדי שתוכל ולהזמין משלוחי פרחים בלב שקט ורגוע.
משלוחי פרחים

הכירו את הפרחים הנמכרים

       ורדים - הוורדים כמעט תמיד עומדים בראש. מדוע? הורד הוא פרח שמסמל לא רק אהב- הוא מסמל תשוקה של ממש. יש בו ניצנים שמבטאים ממש ארוס ומיניות,  והם מסמלים את האהבה המוחלטת. יש אף מי שטוענים, כי הוורדים מסמלים הערצה ותשוקה שאין עוד כמותה. הורידים הם זר מושלם גם לזוגות צעירים וגם לזוגות שאחרי שנים ארוכות של זוגיות - עדיין לא ויתרו על התשוקה והלהט.
       צבעוני - בחירה אחרת לגמרי של משלוחי פרחים לוולנטיין היא של הצבעוני. הצבעוני הוא פרח יפה ומקסים שמגיע במגוון רחב של צבעים. בצבעוני יש מסר מסוים שהוא של אהבה שבבסיסה עומד קשר עמוק במיוחד. זה לא מפתיע לגלות שמי שבוחרים בצבעוני הם זוגות רומנטיים שהם גם החברים הכי טובים אחד של השני. הצבעוני מסמל ידידות נפשית עמוקה מאד ומתאים לזוגות שקרובים אחד לשני במיוחד.
       סחלב - הסחלב מייצג שני דברים מרכזיים - יוקרה ונשיות. הסחלב הוא נהדר עבור משלוחי פרחים שגברים שולחים לנשים שלהם, שרוצים לשדר אלגנטיות רבה. המראה העדין של הסחלב קשור כמובן לאהבה, אך מעבר לכך - הוא מסמל איכות, ומציין קשרים חזקים במיוחד. אין זה נדיר למצוא את הסחלב למשל גם בזרי החתונה - משום שהוא קשור מאד לנשיות ראשוניות ולתחושה בתולית כמעט.

אז מה אתם תרצו לבחור?


שימו לב שלרוב, נהוג לשלוח זר פרחים אחידים יחסית או משני פרחים בלבד לוולנטיין דיי. מספיק סוג אחד כדי שתוכלו להעביר את המסר הנהדר שלכם לבני ובנות הזוג - ואנו בטוחים שתקבלו את ההחלטה המושלמת.

תגובה 1:

  1. אין כמו לקבל משלוח פרחים ומתוקים ליום האהבה :) גם מפתיע וגם טעים. יש כאן פרחים ביהוד והסביבה ולעוד איזורים.

    השבמחק