יום ראשון, 29 במאי 2016

איפה קונים זר פרחים לראש?

פרחים הינם בעלי השפעה מרובה על מצב הרוח והנפש האנושית


השפעתם של פרחים על כל תושבי העולם איננה ניתנת להכחשה. מדוע אנחנו, כמין אשר לא ניזון מצוף הפרח כמו הדבורים לדוגמא, מוצא את הפרחים כל כך יפים ומרגיעים, למרות היעדר מוחלט לכאורה של שימוש בהם? ישנם חוקרים הסבורים כי הסיבה לכך היא כי החשיפה לאחו המנוקד בפרחים, הייתה סימן אשר נחרט במוחנו לאורך התפתחות המין האנושי לארץ פורייה אשר ניתן ליישב (כמו גם פלגי מים, יערות וכדומה), ומכאן חיבתנו העזה לפרח עצמו. בכל אופן, מטפלים רבים עושים שימוש בפרחים ככלי להפגת מתחים, ולשיפור המאזן האנרגטי הכללי בגוף. גם אם אינכם מהמאמינים בנושאים אלו, די לראות את הנהירה ההמונית בחודשי ינואר ופברואר של המוני אנשים החפצים לראות ולשהות במחיצת כלניות כדי להוכיח כי ההשפעה הפסיכולוגית של פרחים חייה וקיימת.



כיצד ניתן לרכוש זר פרחים לראש, והם ישנה אפשרות לעיצוב אישי


בשמחות כגון אירועי יום הולדת, ובתרבויות מסויימות גם בחתונות, מקובל ללבוש לראש זר העשוי מפרחי העונה. בעבר, הזר נעשה בעבודה ידנית על ידי בני המשפחה, אך כיום מאחר ורובנו חסרים גישה חופשית לפרחים, ישנן חברות פרחים המתמחות בנושא. עיצוב זר פרחים לראש נעשה תוך שיקול המרכיבים הבאים:
·         גודל הראש: על מנת להגיע להתאמה מושלמת של גודל הזר, ולמנוע מצב של זר אשר ייפול מהראש או לא יהיה ניתן לחבישה, נשלח לחברות המתאימות מדידה של היקף ראשנו.
·         סוג הפרחים: לעיתים לאנשים שונים בחירות שונות הנוגעות לסוג הפרחים אותם הם מעוניינים בזר. לדוגמא כלות בדרך כלל יעדיפו זר העשוי מפרחים לבנים, או מורכב מהם ברובו ומשובץ בפרחים צבעוניים.


חשוב לבחור חברה המתמחה בעשיית זרי פרחים מותאמים אישית



בניית זרי פרחים לראש איננה מלאכה קלה כלל. על החברה לקלוע מבחינת הטעם האישי לכוונות הלקוח או הלקוחה, ולהתאים את גודל הזר למידות הראש בצור המושלמת על מנת למנוע עוגמת נפש. לכן, חפשו חברות פרחים המתפארות ומציגות שיירות זה באופן בולט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה